sreda, 1. april 2009

Končno okronan z dr.


Včeraj sem končno opravil zagovor svojega doktorata in se s tem rešil "Damoklejevega meča" nad svojo glavo, ki ga v nekem smislu predstavlja status mladega raziskovalca (pogodbo o tem statusu namreč podpišeš s klavzulo, da boš vrnil prejeti denar, če v roku ne doktoriraš...). V glavnem, sem zelo vesel...
Zaenkrat še ne vem točno, kaj bom v prihodnje počel...dva meseca bom še delal v svojem sedajšnjem laboratoriju, potem pa? Ne vem, upam, da se bo odprlo kako dobro raziskovalno mesto zame ali kaj podobnega...razmišljal sem celo, da bi šel povsem ven iz znanosti, ampak mi je včeraj kar nekaj ljudi reklo, da bi bilo to škoda....
Vsekako bo pa celopoletni dopust zelo prijal! :)

Aja, še to oddaja Frekvenca X je sedaj na voljo tudi na podcastu - tule. Ta četrtek ob 17.10 bo oddaja zopet na sporedu, teme so zanimive, tako da vabim vse k poslušanju :)
Povabil bi pa tudi vse, da mi sporočite, kakšna se vam zdi oddaja - kaj je po vašem dobro, kaj manj dobro, česa je preveč in česa premalo...

1 komentar:

Bashi_B pravi ...

Čestitam! To objasni že sumljivo dolgo tišino na blogu.