četrtek, 19. marec 2009

Frekvenca X

Danes bo na radiu Val202 prva v seriji oddaj z naslovom Frekvenca X-radijski laboratorij na valovih znanosti.

Gre za poljudno oddajo o znanosti, h kateri so me povabili k sodelovanju. Oddaja bo imela dva sklopa, ki se bosta izmenjevala. En sklop, pri katerem sodelujem jaz, bo posvečen znanosti na splošno, drug sklop pa se bo osredotočal predvsem na astronomijo. Sklopa se bosta tedensko izmenjevala.
Sam imam na skrbi zasnovo oddaje, obenem pa sem tekstopisec in the man behind the scene. Oddajo bo drugače vodil novinar Matej Praprotnik, ki bo med drugim poskrbel tudi za kak interesanten intervju s katerim od priznanih znanstvenikov, nad nami pa bo bedela valovka Mija Škrabec Arbanas. Mislim, da nam bo uspelo pripraviti zelo zanimive oddaje. Naj poudarim, da je oddaja namenjena vsem, ne samo tistim, ki se profesionalno ukvarjajo z znanostjo. Vabljeni ste k poslušanju in upam, da se bo zadeva obnesla!

Na Frekvenco X se lahko priklopite danes oziroma vsak četrtek ob 17.10, pri čemer bo sklop , pri katerem sodelujem, na sporedu vsakih štirinajst dni.

P.S. tole priložnost bi izkoristil še za to, da bi prosil vse raziskovalce (če kateri bere ta blog), da mi pošljejo kakšen "zvok znanosti" (da bi točno vedeli, za kaj gre, poslušajte oddajo) - oziroma zvočni posnetek nekega naravnega fenomena, ker rabim ta material za oddajo.

1 komentar:

Tina pravi ...

Ojla, nekaj sem ti poslala po emailu. Vcasih me yahoo vrze v spam. Lp